BIP Urząd Miasta Wyśmierzyce

2010-07-21 12:46:09
Przetarg nieograniczony na Przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Witaszyn-Kożuchów-Wyśmierzyce oraz Redlin-Korzeń
Przetarg nieograniczony na Przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Witaszyn-Kożuchów-Wyśmierzyce oraz Redlin-Korzeń”.
BT – 7060/2/2010 Wyśmierzyce 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Wyśmierzycach ul. Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce, woj. mazowieckie, tel. 048 615 70 03 wew. 20, faks 048 615 70 03
.· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wysmierzyce.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Witaszyn-Kożuchów-Wyśmierzyce oraz Redlin-Korzeń”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy dróg gminnych w miejscowościach Witaszyn-Kożuchów-Wyśmierzyce oraz Redlin-Korzeń, gm. Wyśmierzyce. Przebudowa na odcinku Witaszyn-Kożuchów o długości 1,410km, na odcinku Kożuchów-Wyśmierzyce o długości 3,155 km i odcinku Redlin-Korzeń o długości 1,780 km.
Zamówienie obejmuje:
- ścinanie i karczowanie drzew - otworzenie trasy i punktów wysokościowych
- ręczne rozebranie krawężnika betonowego
- wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej nie sortem 0/31,5 mm, grubości 5 cm po zagęszczeniu.
- oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/m2.
- wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 0/12,8 mm, w ilości 50 kg/m² na całej szerokości jezdni,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/8 mm (AC8S) grubości 3 cm, dla ruchu KR-1.
- ustawienie krawężnika betonowego wystającego 15x30 wraz z wykonaniem ławy z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej
- oczyszczenie i pogłębienie rowów z namułu z profilowaniem dna, grubość namułu do 20 cm, rów o przekroju trójkątnym,
- uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym (piaszczysto-gliniastym), grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.
Szczegółowe dane techniczne znajdują się w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Wadium 15.000,00 zł . Wadium należy wnieść do dnia 12.08.2010 do godz. 12:00
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) Wymagania wymienione w art.24 ustawy Pzp z wyjątkiem przesłanek wymienionych ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 mają zastosowanie do konsorcjum, spółki cywilnej. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp winny być wspólnie spełnione przez Wykonawców. Ocenie spełnienia warunków wymaganych od oferentów podlegać będą zagadnienia, na temat których oferent jest zobowiązany dostarczyć oświadczenia i dokumenty, oraz zapewnienie co najmniej 3 letniej gwarancji przez wykonawcę. Ocena zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia. Oferta musi spełniać wszystkie wymagania zamawiającego. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art.24 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
b) wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
c) podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) kserokopia uprawnień i dokumentów stwierdzających odpowiednie przygotowanie zawodowe dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy,
f) kserokopia zaświadczenia o przynależności Kierownika Budowy do Izby Inżynierów Budownictwa.
g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
j) aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania w całości decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
k) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według załączonego nr 4) wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy (o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów).
l) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5.2.k Wykonawca wskazał , którymi będzie dysponował (wg załączonego druku nr 4.1)
m) wykaz narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ( wg załączonego druku nr 5).
n) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5.2.m Wykonawca wskazał narzędzia i i urządzenia, którymi będzie dysponował (( wg załączonego druku nr 5.1).
o) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie podobnych obiektów - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie( wg załączonego druku nr 6).
p) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas prowadzenia robót wynikających z niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wysmierzyce.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Wyśmierzycach, 26-811 Wyśmierzyce, ul. Mickiewicza 75
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 12.00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wyśmierzycach pokój nr 202 (sekretariat) 26-811 Wyśmierzyce, ul. Mickiewicza 75.
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet III.- Regionalny system transportowy, Działanie 3.1. Infrastruktura drogowa.
Załączniki
Typ | Nazwa | Komentarz | Data | Dodał |
---|---|---|---|---|
![]() |
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.doc | 2010-07-22 08:17:07 | Walczewski Mateusz |
Informacje o artykule
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Mateusz Walczewski |
Data powstania: | 21.07.2010 12:46 |
Data ostatniej modyfikacji: | 22.07.2010 08:36 |
Liczba wyświetleń: | 2639 |
BIP Powiat Lęborski