powrót na stronę graficzną
BIP Urząd Miasta Wyśmierzyce
skocz do góry skocz do góry skocz do góry

Artykuł archiwalny

drukuj

2014-07-25 11:13:40

Burmistrz Wyśmierzyc ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy Referent ds. świadczeń rodzinnych


 Burmistrz  Wyśmierzycogłasza nabór na urzędnicze  stanowisko pracyReferent ds. świadczeń  rodzinnychwymiar czasu pracy 1 etat I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać niezbędne wymagania dozatrudnienia na stanowisku : ·         wykształcenie wyższe,·         znajomość przepisów ustawy z dnia 28 listopada 2003 o świadczeniach rodzinnych(tekst jednolity: Dz.U. 2013 poz.1456 z późn. zm.), ustawy  o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o pomocy społecznej,·         znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego ,·         znajomość przepisów Kodeks rodziny i opiekuńczy , Kodeks PostępowaniaCywilnego,·         ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o podatkudochodowym od osób fizycznych·         ma obywatelstwo polskie , zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni prawpublicznych,·         biegła znajomość obsługi komputera,·         nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,·         stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku II. Wymagania dodatkowe  ·         zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole·         sprawna i profesjonalna obsługa interesantów·         wysoka kultura osobista·         uczciwość, sumienność, samodzielność, odpowiedziqalność i terminowość III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku : ·         przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji osób otrzymujących świadczeniarodzinne,·         przyjmowanie wniosków o przyznanie zapomogi jednorazowej z tytułu urodzeniadziecka ,·         przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie przyznawania prawa doświadczeń rodzinnych lub ich odmowy, a także zwrotu nienależnie pobranychświadczeń,·         przygotowywanie stosownych zaświadczeń w sprawach świadczeń rodzinnych,·         udzielanie instruktażu o sposobie wypełniania obowiązkowych formularzywymaganych do przyznania świadczeń rodzinnych , zapomogi jednorazowej z tytułuurodzenia dziecka,·         sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych , zapomóg jednorazowych z tytułuurodzenia dziecka,·         współpraca z innymi urzędami i instytucjami w sprawach dotyczących realizacji-  2 – ustawy o świadczeniach rodzinnych ,·         sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywanie ich właściwym urzędom, również w wersji elektronicznej z zastosowaniem systemu informatycznego,·         prowadzenie dokumentacji zgodnie z KPA , instrukcja kancelaryjną i przepisamiszczegółowymi·         udział w szkoleniach z zakresu zajmowanego stanowiska oraz podnoszenie kwalifikacji  zawodowych·         znajomość obsługi komputera,·         wskazane doświadczenie zawodowe  na podobnym stanowisku,·         wykonywanie dodatkowych zadań wynikających z poleceń służbowych. IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku : Miejsce pracy – praca w budynku  biurowym Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach .Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze  V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnieniaosób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi mniej niż 6 %. VI . Wymagane dokumenty ·         list motywacyjny ,·         życiorys CV,·         kwestionariusz osobowy,·         kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie ,·         kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy·         oświadczenie o niekaralności,·         oświadczenie o dobrym stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowiskureferenta ds. świadczeń rodzinnych, VII. Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów: 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzoneklauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie zUstawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U.z 2002 r., Nr 101, poz.926 z późn. zm.) 2.Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście wSekretariacie  Urzędu Miejskiego w Wyąśmierzycach , pok.202  z dopiskiem :Dotyczy naboru na stanowisko referenta d.s świadczeń rodzinnych w terminie do dnia06 sierpnia 20014 roku.                                                             -  3  -3. Dokumenty , które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po terminie określonym wpkt.2 nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi. 4. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowejBIP www.bip.wysmierzyce.samorzady.pl  oraz tablicy ogłoszeń urzędu. VIII.  Osoby, które spełniają wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie oterminie rozmowy kwalifikacyjnej.Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarzeczasu pracy z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na  czas określony.Osoba zatrudniona otrzyma wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów wsprawie wynagradzania pracowników samorządowych i obowiązującym w MGOPSRegulaminem wynagradzania pracowników.   Wyśmierzyce dnia 25.07.2014 r                                Burmistrz  Wyśmierzyc                                                                                   inż. Władysław  Jasiński 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Mateusz Walczewski
Data powstania: 25.07.2014 11:13
Data ostatniej modyfikacji: 25.07.2014 11:25
Liczba wyświetleń: 894