powrót na stronę graficzną
BIP Urząd Miasta Wyśmierzyce
skocz do góry skocz do góry skocz do góry

Artykuł archiwalny

drukuj

2016-06-08 10:21:12

Zapytanie ofertowe


                                                                                              Wyśmierzyce, 07.06.2016 r.

 

R.GKBiOŚ.2600.17.2016                                                                      

                

                    Zapytanie ofertowe 

 

1.Nazwa oraz adres Zamawiającego.

Zamawiający:

Gmina Wyśmierzyce 

26-811 Wyśmierzyce

A. Mickiewicza 75

REGON:  670223422

NIP:         7981457693

Tel, fax.   (48) 615 70 03

 e-mail   umwysmierzyce@wysmierzyce.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie
art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164).

Zarządzenie nr 93/2015 Burmistrza Wyśmierzyc z dnia 31 grudnia 2015 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach oraz w jednostkach organizacyjnych gminy Regulaminu zamówień publicznych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

 

3. Przedmiot zamówienia.

„Modernizacja drogi gminnej gruntowej na działce ewidencyjnej
nr 541 obręb Kożuchów od km 0+000 do km 0+380 , długości  380 mb.”

Opis przedmiotu zamówienia:

a) Szczegółowy zakres całości zamówienia określa kosztorys inwestorski ofertowy i przedmiar robót stanowiące   załącznik nr 2 i nr 3
do niniejszego ogłoszenia.

b) Wykonawca udziela minimum 3-letniej gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego robót na wszystkie wykonane roboty w ramach zadania oraz gwarancji równej gwarancji udzielonej przez producenta na materiały dostarczone w ramach tych prac.

4. Termin wykonania zamówienia

Termin wprowadzenia na budowę :   30.06.2016 r.

Termin rozpoczęcia robót:   od  01.07.2016 r. 

Termin zakończenia robót : do  31.08.2016 r.

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia  tych warunków

a)    Wiedza i doświadczenie:

Na potwierdzenie wymagane jest przedłożenie referencji wystawionych    w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie świadczących o należytym wykonaniu robót odpowiadających swym rodzajem lub podobnym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.

Referencje winny dotyczyć przynajmniej trzech prac .

b) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.

c)  Inne dokumenty niezbędne do złożenia oferty:

1) Formularz ofertowy – zgodnie z teścia określoną w załączniku
nr 1 do ogłoszenia

2) Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie przedmiaru robót (załącznik nr 2 i nr 3)

6. Sposób przygotowania oferty:

a) Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim oraz musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e)
do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.

b) Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów
lub kserokopii   poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

c) W przypadku przedstawienia kopii dokumentów, Zamawiający może żądać przedstawienia od Wykonawców oryginałów złożonych dokumentów.

d) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz
z ich tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 

e) Ofertę można złożyć: faxem, mailem / bądź pocztą lub osobiście
w zamkniętej kopercie z opisem :

Nazwa i adres Wykonawcy (ewentualnie pieczęć)

Oferta na:

„Modernizacja drogi gminnej gruntowej na działce ewidencyjnej
nr 541 obręb Kożuchów od km 0+000 do km 0+380 , długości  380 mb.”

Nie otwierać przed 15.06. 2016 r. godz. 10.00

7. Termin i miejsce składania ofert:

 Termin składania ofert upływa dnia 15.06. 2016 r. o godz. 10.00

fax  / 48 6157003 /

mail / malik@wysmierzyce.pl pocztą lub osobiście na adres:

Urząd Miejski w Wyśmierzycach ul. A. Mickiewicza 75 26-811 Wyśmierzyce

Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną niezwłocznie  zwrócone Wykonawcy.

8. Kryteria wyboru

Kryterium wyboru ofert  - 100% cena

Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane
z terminową realizacją i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i stanowić wartość brutto wyrażoną w złotych polskich (PLN) jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie całego przedmiotu zamówienia wpisaną w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1

9. Dodatkowe informacje:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (kwoty brutto)

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej “zabezpieczeniem” służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania
lub nienależytego wykonania umowy.

Przed podpisaniem umowy, wykonawca uzgodni z Zamawiającym formę wniesienia wymaganego zabezpieczenia.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione
wg wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:

-pieniężnej,       

-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,                      

-gwarancjach bankowych,

-gwarancjach ubezpieczeniowych.

 

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Janusz  Malik,  tel/fax (48) 615 70 03 w. 112

 

                                                                                                                Burmistrz Wyśmierzyc

                                                                                                                  /-/ Marek Bielwski

 

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Mateusz Walczewski
Data powstania: 08.06.2016 10:21
Data ostatniej modyfikacji: 08.06.2016 10:27
Liczba wyświetleń: 759