Artykuł archiwalny
2016-06-08 10:21:12
Zapytanie ofertowe
Wyśmierzyce, 07.06.2016 r.
R.GKBiOŚ.2600.17.2016
Zapytanie ofertowe
1.Nazwa oraz adres Zamawiającego.
Zamawiający:
Gmina Wyśmierzyce
26-811 Wyśmierzyce
A. Mickiewicza 75
REGON: 670223422
NIP: 7981457693
Tel, fax. (48) 615 70 03
e-mail umwysmierzyce@wysmierzyce.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie
art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164).
Zarządzenie nr 93/2015 Burmistrza Wyśmierzyc z dnia 31 grudnia 2015 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach oraz w jednostkach organizacyjnych gminy Regulaminu zamówień publicznych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
3. Przedmiot zamówienia.
„Modernizacja drogi gminnej gruntowej na działce ewidencyjnej
nr 541 obręb Kożuchów od km 0+000 do km 0+380 , długości 380 mb.”
Opis przedmiotu zamówienia:
a) Szczegółowy zakres całości zamówienia określa kosztorys inwestorski ofertowy i przedmiar robót stanowiące załącznik nr 2 i nr 3
do niniejszego ogłoszenia.
b) Wykonawca udziela minimum 3-letniej gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego robót na wszystkie wykonane roboty w ramach zadania oraz gwarancji równej gwarancji udzielonej przez producenta na materiały dostarczone w ramach tych prac.
4. Termin wykonania zamówienia
Termin wprowadzenia na budowę : 30.06.2016 r.
Termin rozpoczęcia robót: od 01.07.2016 r.
Termin zakończenia robót : do 31.08.2016 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków
a) Wiedza i doświadczenie:
Na potwierdzenie wymagane jest przedłożenie referencji wystawionych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie świadczących o należytym wykonaniu robót odpowiadających swym rodzajem lub podobnym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Referencje winny dotyczyć przynajmniej trzech prac .
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.
c) Inne dokumenty niezbędne do złożenia oferty:
1) Formularz ofertowy – zgodnie z teścia określoną w załączniku
nr 1 do ogłoszenia
2) Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie przedmiaru robót (załącznik nr 2 i nr 3)
6. Sposób przygotowania oferty:
a) Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim oraz musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e)
do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich.
b) Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów
lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c) W przypadku przedstawienia kopii dokumentów, Zamawiający może żądać przedstawienia od Wykonawców oryginałów złożonych dokumentów.
d) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz
z ich tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę.
e) Ofertę można złożyć: faxem, mailem / bądź pocztą lub osobiście
w zamkniętej kopercie z opisem :
Nazwa i adres Wykonawcy (ewentualnie pieczęć)
Oferta na:
„Modernizacja drogi gminnej gruntowej na działce ewidencyjnej
nr 541 obręb Kożuchów od km 0+000 do km 0+380 , długości 380 mb.”
Nie otwierać przed 15.06. 2016 r. godz. 10.00
7. Termin i miejsce składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 15.06. 2016 r. o godz. 10.00
fax / 48 6157003 /
mail / malik@wysmierzyce.pl pocztą lub osobiście na adres:
Urząd Miejski w Wyśmierzycach ul. A. Mickiewicza 75 26-811 Wyśmierzyce
Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy.
8. Kryteria wyboru
Kryterium wyboru ofert - 100% cena
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane
z terminową realizacją i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i stanowić wartość brutto wyrażoną w złotych polskich (PLN) jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie całego przedmiotu zamówienia wpisaną w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1
9. Dodatkowe informacje:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (kwoty brutto)
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej “zabezpieczeniem” służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania
lub nienależytego wykonania umowy.
Przed podpisaniem umowy, wykonawca uzgodni z Zamawiającym formę wniesienia wymaganego zabezpieczenia.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione
wg wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
-pieniężnej,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Janusz Malik, tel/fax (48) 615 70 03 w. 112
Burmistrz Wyśmierzyc
/-/ Marek Bielwski
Informacje o artykule
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Mateusz Walczewski |
Data powstania: | 08.06.2016 10:21 |
Data ostatniej modyfikacji: | 08.06.2016 10:27 |
Liczba wyświetleń: | 758 |