Artykuł archiwalny
2016-08-16 09:21:54
Zapytanie ofertowe
„Budowa drogi na odcinku ulicy Św. Floriana w Wyśmierzycach”
Wyśmierzyce, 16.08.2016 r.
R.GKBiOŚ.2600.30.2016
Zapytanie ofertowe
- Nazwa oraz adres Zamawiającego.
Zamawiający:
Gmina Wyśmierzyce
26-811 Wyśmierzyce
- A. Mickiewicza 75
REGON: 670223422
NIP: 7981457693
Tel, fax. (48) 615 70 03
e-mail umwysmierzyce@wysmierzyce.pl
- Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie
art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164).
Zarządzenie nr 93/2015 Burmistrza Wyśmierzyc z dnia 31 grudnia 2015 roku w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach oraz w jednostkach organizacyjnych gminy Regulaminu zamówień publicznych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
- Przedmiot zamówienia.
„Budowa drogi na odcinku ulicy Św. Floriana w Wyśmierzycach ”.
Opis przedmiotu zamówienia:
- Szczegółowy zakres całości zamówienia określa kosztorys inwestorski ofertowy i przedmiar robót stanowiące załącznik nr 2 i nr 3
do niniejszego ogłoszenia. - Wykonawca udziela minimum 3-letniej gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego robót na wszystkie wykonane roboty w ramach zadania oraz gwarancji równej gwarancji udzielonej przez producenta na materiały dostarczone w ramach tych prac.
- Termin wykonania zamówienia
Termin wprowadzenia na budowę: 02.09.2016 r.
Termin rozpoczęcia robót: od 05.09.2016 r.
Termin zakończenia robót: do 21.10.2016 r.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków
- a) Wiedza i doświadczenie:
Na potwierdzenie wymagane jest przedłożenie referencji wystawionych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie świadczących o należytym wykonaniu robót odpowiadających swym rodzajem lub podobnym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Referencje winny dotyczyć przynajmniej trzech prac.
- b) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. - c) Inne dokumenty niezbędne do złożenia oferty:
1) Formularz ofertowy – zgodnie z teścia określoną w załączniku
nr 1 do ogłoszenia.
2) Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie przedmiaru robót (załącznik nr 2 i nr 3).
- Sposób przygotowania oferty:
- Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim oraz musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e)
do reprezentowania Wykonawcy wobec osób trzecich. - Składane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów
lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - W przypadku przedstawienia kopii dokumentów, Zamawiający może żądać przedstawienia od Wykonawców oryginałów złożonych dokumentów.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz
z ich tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. - Ofertę można złożyć: faxem, mailem / bądź pocztą lub osobiście
w zamkniętej kopercie z opisem:
Nazwa i adres Wykonawcy (ewentualnie pieczęć)
Oferta na:
„Budowa drogi na odcinku ulicy Św. Floriana w Wyśmierzycach ”.
Nie otwierać przed 24.08.2016 r. godz. 10.00
- Termin i miejsce składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 24.08.2016 r. o godz. 10.00
fax / 48 6157003 /
mail / malik@wysmierzyce.pl pocztą lub osobiście na adres:
Urząd Miejski w Wyśmierzycach ul. A. Mickiewicza 75 26-811 Wyśmierzyce
Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy.
- Kryteria wyboru
Kryterium wyboru ofert - 100% cena
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane
z terminową realizacją i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i stanowić wartość brutto wyrażoną w złotych polskich (PLN) jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie całego przedmiotu zamówienia wpisaną w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.
- Dodatkowe informacje:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (kwoty brutto)
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej “zabezpieczeniem” służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania
lub nienależytego wykonania umowy.
Przed podpisaniem umowy, wykonawca uzgodni z Zamawiającym formę wniesienia wymaganego zabezpieczenia.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione
wg wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
-pieniężnej,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Janusz Malik, tel/fax (48) 615 70 03 w. 112.
Informacje o artykule
Autor: | |
---|---|
Zredagował(a): | Mateusz Walczewski |
Data powstania: | 16.08.2016 09:21 |
Data ostatniej modyfikacji: | |
Liczba wyświetleń: | 765 |