bip bip top
   
 
 
drukuj

2014-07-25 11:13:40

Burmistrz Wyśmierzyc ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy Referent ds. świadczeń rodzinnych


Burmistrz  Wyśmierzyc
ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy
Referent ds. świadczeń  rodzinnych
wymiar czasu pracy 1 etat

I. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać niezbędne wymagania dozatrudnienia na stanowisku : 
·         wykształcenie wyższe,
·         znajomość przepisów ustawy z dnia 28 listopada 2003 o świadczeniach rodzinnych(tekst jednolity: Dz.U. 2013 poz.1456 z późn. zm.), ustawy  o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o pomocy społecznej,
·         znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego ,
·         znajomość przepisów Kodeks rodziny i opiekuńczy , Kodeks PostępowaniaCywilnego,
·         ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o podatkudochodowym od osób fizycznych
·         ma obywatelstwo polskie , zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni prawpublicznych,
·         biegła znajomość obsługi komputera,
·         nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
·         stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku 

II. Wymagania dodatkowe  
·         zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole
·         sprawna i profesjonalna obsługa interesantów
·         wysoka kultura osobista
·         uczciwość, sumienność, samodzielność, odpowiedziqalność i terminowość 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku : 
·         przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji osób otrzymujących świadczeniarodzinne,
·         przyjmowanie wniosków o przyznanie zapomogi jednorazowej z tytułu urodzeniadziecka ,
·         przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie przyznawania prawa doświadczeń rodzinnych lub ich odmowy, a także zwrotu nienależnie pobranychświadczeń,
·         przygotowywanie stosownych zaświadczeń w sprawach świadczeń rodzinnych,
·         udzielanie instruktażu o sposobie wypełniania obowiązkowych formularzywymaganych do przyznania świadczeń rodzinnych , zapomogi jednorazowej z tytułuurodzenia dziecka,
·         sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych , zapomóg jednorazowych z tytułu urodzenia dziecka,
·         współpraca z innymi urzędami i instytucjami w sprawach dotyczących realizacji-  2 – ustawy o świadczeniach rodzinnych ,
·         sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywanie ich właściwym urzędom, również w wersji elektronicznej z zastosowaniem systemu informatycznego,
·         prowadzenie dokumentacji zgodnie z KPA , instrukcja kancelaryjną i przepisamiszczegółowymi
·         udział w szkoleniach z zakresu zajmowanego stanowiska oraz podnoszenie kwalifikacji  zawodowych
·         znajomość obsługi komputera,
·         wskazane doświadczenie zawodowe  na podobnym stanowisku,
·         wykonywanie dodatkowych zadań wynikających z poleceń służbowych.

 IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku : 

Miejsce pracy – praca w budynku  biurowym Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach .
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze  

V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnieniaosób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych , wynosi mniej niż 6 %. 

VI . Wymagane dokumenty
 ·         list motywacyjny ,
·         życiorys CV,
·         kwestionariusz osobowy,
·         kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie ,
·         kopie świadectw pracy bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy
·         oświadczenie o niekaralności,
·         oświadczenie o dobrym stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowiskureferenta ds. świadczeń rodzinnych, 

VII. Informacja o terminie i miejscu składania dokumentów: 
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzoneklauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie zUstawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U.z 2002 r., Nr 101, poz.926 z późn. zm.) 
2.Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w Sekretariacie  Urzędu Miejskiego w Wyąśmierzycach , pok.202  z dopiskiem :Dotyczy naboru na stanowisko referenta d.s świadczeń rodzinnych w terminie do dnia 06 sierpnia 20014 roku.                                                            
3. Dokumenty , które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po terminie określonym wpkt.2 nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi. 4. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP www.bip.wysmierzyce.samorzady.pl  oraz tablicy ogłoszeń urzędu. 

VIII. 
 Osoby, które spełniają wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie oterminie rozmowy kwalifikacyjnej.Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarzeczasu pracy z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na  czas określony.Osoba zatrudniona otrzyma wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów wsprawie wynagradzania pracowników samorządowych i obowiązującym w MGOPSRegulaminem wynagradzania pracowników.   

Wyśmierzyce dnia 25.07.2014 r                                

                                                                                                                                      
                                                                                                                   
Burmistrz Wyśmierzyc                                                                                  
inż.Władysław Jasiński


Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Mateusz Walczewski
Data powstania: 25.07.2014 11:13
Data ostatniej modyfikacji: 25.07.2014 11:34
Liczba wyświetleń: 2013